transportēšana

Sūtījums

Ja sūtījumā ir iekļauts garantijas sertifikāts, mēs ar prieku to apstiprināsim pēc nosūtīšanas pa pastu. Ja precei nav garantijas talonas, rēķins kalpo kā pierādījums jebkurai pretenzijai. Rēķinu (nodokļu dokumentu) nosūtām automātiski.

Saņemot preci, lūdzu, pārbaudiet, vai prece nav bojāta Bojājumu gadījumā, lūdzu, parakstiet bojājuma aktu ar piegādes personu un ziņojiet mums pa e-pastu info@levnesekacky.cz

Piegādes veids:

  • Personīgā saņemšana iestādē: Kubelkova 1789 Česká Třebová, maksājums tikai skaidrā naudā, ja netiek izņemts 7 dienu laikā pēc uzaicinājuma, pasūtījums tiks atcelts.
  • Tādi bonusi kā bezmaksas eļļas netiek doti, vācot klātienē vai ar 7% atlaidi.
  • DPD līdz 200cm garumā un regulāras formas (paturam tiesības mainīt pārvadātāju, ja netiek ievēroti noteikti transportēšanas nosacījumi).
  • Cenrādis attiecas uz LV  

Piegādes cena Latvijā

Transportētājs Svars no - līdz un citas specifikācijas Cena ar PVN
     
DPD Pickup 0 - 1 kg 9 EURO
DPD Pickup 1 - 3 kg 10 EURO
DPD Pickup 3 - 10 kg 12 EURO
DPD Pickup 10 - 20 kg 17 EURO
     
DPD 0 - 1 kg 11 EURO
DPD 1 - 3 kg 13 EURO
DPD 3 - 10 kg 16 EURO
DPD 10 - 20 kg 20 EURO
DPD 20 - 31,5 kg 25 EURO
     
Pasta punkts (pasta nodaļa - PP piegādes punkts) maks. 70cm 0,001-5kg 9 EURO
Pasta punkts (pasta nodaļa - PP piegādes punkts) maks. 70cm 5-10kg 10 EURO
Pasta nams (mājas pasts - HD) maks. 70cm 0,001-5kg 10 EURO
Pasta nams (mājas pasts - HD) maks. 70cm 5-10 kg 14 EURO
Pasta nams (mājas pasts - HD) maks. 70cm 10-15 kg 18 EURO

Apmaksa un skaidrā naudā pēc piegādes

Maksājot ar skaidru naudu pēc piegādes, tabulā norādītajām cenām piemērojam +2.50 € ar PVN.

Bezmaksas priekšapmaksa, izmantojot QR kodu. Konta numurs: 2801111922/2010 VS ir nr. pasūtījumus.

Piegādes problēmas

Ja jūsu sūtījums nav piegādāts vai radās problēmas ar tā piegādi, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni vai e-pastu.

Biežākie sūtījuma nepiegādes cēloņi

  • Pārvadātājs preces neiekrauja redzamu bojājumu dēļ - lai mūsu klientiem piegādātu tikai kvalitatīvas un augstākās kvalitātes preces, pirms iekraušanas tām tiek veikta rūpīga pārbaude. Ja tiek atklāti bojājumi, preces netiek iekrautas, bet tiek apmainītas pret citu, nebojātu preci vai tiek pasūtīta jauna no piegādātāja.
  • Pārvadātājs nav ievietojis jūsu pastkastē paziņojumu par nepiegādi/depozītu. Mēs nosūtīsim jums izsekošanas numuru e-pastā, informējot jūs par jūsu pasūtījuma nosūtīšanu, un jūs varat izsekot tā norisei tiešsaistē.
  • Sūtījumu pazaudēja pārvadātājs - tas notiek ļoti reti. Ja notiks šāda situācija, mēs pasūtīsim jums jaunu preci un uzsāksim sūdzību procedūru ar pārvadātāju.